- Úvod
- Obchodní podmínky »
- Doprava a platební podmínky
Dodací lhůta:
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době prostřednictvím České pošty, obvykle do 2 pracovních dnů je-li toto zboží uvedeno skladem od závazného potvrzení objednávky, popřípadě zaslání celkové částky na účet. Pokud je lhůta dodání delší, zákazník je o případném prodloužení dodací lhůty včas informován. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
Způsob uhrazení ceny za zboží :
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 5961250001/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank (dále jen „účet prodávajícího“)
V případě výběru bezhotovostní platby předem na účet, musí být tato úhrada objednávky kupujícím provedena do 5 dnů na účet prodávajícího od objednávky, nebude-li takto učiněno, bude od objednávky odstoupeno.
Zásilka se zbožím obsahuje vždy doklad o nákupu.
Osobní odběr zboží neumožňujeme.
Ceník dopravného:
V případě objednávky zboží nad 1000Kč - DOPRAVA ZDARMA přepravní společností Česká pošta
Přepravní služba Česká pošta:
Doporučená zásilka - při platbě předem na účet - je účtována částka ve výši 48 až 65 Kč .
Balík Do ruky - s platbou předem na účet - je účtována částka ve výši 110 Kč.
Balík Do ruky - s dobírkou - je účtována částka ve výši 110 kč + 35 kč dobírka = 145 kč celkem.
Balík Na poštu - s platbou předem na účet - je účtována částka 90 kč.
Balík Na poštu - s dobírkou - je účtována částka ve výši 90 kč + 35 kč dobírka = 125 kč celkem.
Balík Do balíkovny - s platbou předem na účet - je účtována částka 55 kč.
Balík Do balíkovny - s dobírkou - je účtována částka 55 kč + 35 kč dobírka = 90 kč celkem.
Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ceskaposta.cz. Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky Českou poštou.
Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.