Logo
Po-Ne: 8:00 - 18:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky »
  3. Doprava a platební podmínky

Dodací lhůta:

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době prostřednictvím České pošty, obvykle do 2 pracovních dnů je-li toto zboží uvedeno skladem od závazného potvrzení objednávky, popřípadě zaslání celkové částky na účet. Pokud je lhůta dodání delší, zákazník je o případném prodloužení dodací lhůty včas informován. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Způsob uhrazení ceny za zboží :

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 5961250001/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank (dále jen „účet prodávajícího“)

V případě výběru bezhotovostní platby předem na účet, musí být tato úhrada objednávky kupujícím provedena do 5 dnů na účet prodávajícího od objednávky, nebude-li takto učiněno, bude od objednávky odstoupeno.

Zásilka se zbožím obsahuje vždy doklad o nákupu.

Osobní odběr zboží neumožňujeme.

Ceník dopravného:

V případě objednávky zboží nad 1500Kč - DOPRAVA ZDARMA přepravní společností Česká pošta

Přepravní služba Česká pošta:

Doporučená zásilka - Česká pošta - při platbě předem na účet je účtována částka ve výši 48 až 65 Kč .

Balík Do ruky - Česká pošta - při platbě předem na účet je účtována částka ve výši 105 Kč.

Balík Do ruky - Česká pošta - dobírka - je účtována částka ve výši 145 Kč.

Balík Na poštu - Česká pošta - dobírka - je účtována částka 125 kč.

Balík Na poštu - Česká pošta - při platbě předem na účet je účtována částka 90 kč.

Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ceskaposta.cz. Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky.

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.